wtorek, 6 grudnia 2011

Carpaccio z buraków

Buraki uwielbiam w każdej postaci, ale to co zobaczyłam na blogu  Jadłonomia przeszło moje "buraczane" oczekiwania, Carpaccio z buraków hmmm....tego jeszcze nie jadłam (pomyślałam). Nie mogłam się oprzeć pokusie i musiałam spróbować. Połączenie ciekawe i jak dla mnie pycha.
Znalazłam już kolejny blog z podobną buraczaną pysznością ale o tym kiedy indziej...

 
Składniki:
  • 2 małe buraki
  • 100g sera koziego
  • szczypta suszonego tymianku
  • świeży rozmaryn (u mnie był suszony)
  • sól i biały pieprz (u mnie świeżo mielony czarny)
  • orzechy włoskie (to dałam od siebie, tak dla eksperymentu)
Sos:
  • ocet balsamiczny 
  • oliwa z oliwek

Sposób przygotowania:
  • Buraki przyprawiamy tymiankiem, owijamy folią aluminiową i pieczemy w 180 stopniach ok.1-2 h.   (w zależności od wielkości buraków)
  • Buraki kroimy w cienkie plasterki, układamy na półmisku polewamy octem balsamicznym, oliwą z oliwek.
  • Całość oprószamy serem kozim i rozmarynem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz